Mediavest vil ha penger for å legge opp min egen google bedrift????
+47 457 35 885
Klikk på knappen nedenfor for å gå til skjemaet for å opprette en verifisert profil (tilordne en eier til et telefonnummer).
Hva er din erfaring med dette nummer?
Tips for artikler
Telefonsvindel – vær obs!
Har du hørt om de frekke svindelmetodene spoofing og wangiri? Vi har samlet gode råd slik at du unngår å bli et offer for svindel.
Tegnene på telefonsvindel
Verden er i stadig utvikling, og selv om den digitale hverdagen fører med seg mye positivt, gir den også rom for kreative svindlere. Det er smart å være føre var, og vite hvordan du bør reagere dersom du blir utsatt for svindelforsøk.
Det kunne interessere deg
Hva er fordelene med registrering på Call Insider
Registrering hos tjenesten Call Insider er gratis. Opprettelse av en konto gir deg straks flere fordeler:
- Mindre reklame.
- En oversikt over egne vurderinger, som du kan redigere og slette.
- Mulighet til å stille inn varsler om noen reagerer på kommentaren din.
- Når du legger til en kommentar, er det ikke nødvendig å fylle ut reCaptch (vern mot spam-roboter).
- Mulighet til å legge til flere kommentarer per dag.
- Enklere anmeldelse av mangelfulle kommentarer.
Min kommentar fra forumet er forsvunnet eller er blitt redigert, hvorfor?
Vi redigerer og sletter kommentarene av følgende grunner:
- Vi mottar informasjon om at kommentaren inneholdt tegn på lovbrudd og denne handlingen kan vurderes på grunnlag av generell informasjon.
- Vi vil motta informasjon, om at kommentaren inneholder personopplysninger i henhold til lov om personvern (GDPR).
- Vi mottar informasjon om at kommentaren er vulgær eller ærekrenkende.
- Vi kommer til å motta en forespørsel om å slette kommentaren fra politiet.
- Vi kommer til å motta en rettsbeslutning om å slette kommentaren.
Hvordan kan jeg rapportere en mangelfull kommentar?
Hver bruker har mulighet til umiddelbart å deaktivere en hvilken som helst kommentarer helt til moderatørene har behandlet det. Bare klikk på Slett-knappen i menyen, som befinner seg ved siden av hver kommentar. Brukeren er deretter omdirigert til et kort skjema, der han kan beskrive for moderatorene hva han ser i kommentatoren som mangelfullt. Bearbeidelse av denne applikasjonen tar vanligvis omtrent en uke. Deretter vil brukeren få beskjed om hvordan kommentaren ble håndtert av moderatorene.
Kommentarer