ringer å legger på.
+47 478 10 725
Klikk på knappen nedenfor for å gå til skjemaet for å opprette en verifisert profil (tilordne en eier til et telefonnummer).
Hva er din erfaring med dette nummer?
Tips for artikler
Vipps merker at svindelforsøk blir vanskeligere...
Ofte kan små skrivefeil og mystiske avsendere på e-post og SMS være en pekepinn på at noe fare er på ferde. Nylig fikk Vipps erfare at det nødvendigvis ikke er tilfellet lenger. Nylig prøvde noen å utgi seg for å være kundeservice i Vipps. Mailadressen var kundeservice@vipps.no, noe som kan se tilsynelatende...
Rekordhøg auke i meldingar om bedrageri
I fjor tok politiet imot 23 100 meldingar om bedrageri, dette er ein auke på 20 prosent samanlikna med året før. Den store auken skuldast i hovudsak bedrageri over nett. – Dette er organiserte, økonomiske kriminelle som står bak. Dei er både frå Noreg og utlandet. Dei bruker blant anna automatiserte...
Det kunne interessere deg
Hva er fordelene med registrering på Call Insider
Registrering hos tjenesten Call Insider er gratis. Opprettelse av en konto gir deg straks flere fordeler:
- Mindre reklame.
- En oversikt over egne vurderinger, som du kan redigere og slette.
- Mulighet til å stille inn varsler om noen reagerer på kommentaren din.
- Når du legger til en kommentar, er det ikke nødvendig å fylle ut reCaptch (vern mot spam-roboter).
- Mulighet til å legge til flere kommentarer per dag.
- Enklere anmeldelse av mangelfulle kommentarer.
Min kommentar fra forumet er forsvunnet eller er blitt redigert, hvorfor?
Vi redigerer og sletter kommentarene av følgende grunner:
- Vi mottar informasjon om at kommentaren inneholdt tegn på lovbrudd og denne handlingen kan vurderes på grunnlag av generell informasjon.
- Vi vil motta informasjon, om at kommentaren inneholder personopplysninger i henhold til lov om personvern (GDPR).
- Vi mottar informasjon om at kommentaren er vulgær eller ærekrenkende.
- Vi kommer til å motta en forespørsel om å slette kommentaren fra politiet.
- Vi kommer til å motta en rettsbeslutning om å slette kommentaren.
Hvordan kan jeg rapportere en mangelfull kommentar?
Hver bruker har mulighet til umiddelbart å deaktivere en hvilken som helst kommentarer helt til moderatørene har behandlet det. Bare klikk på Slett-knappen i menyen, som befinner seg ved siden av hver kommentar. Brukeren er deretter omdirigert til et kort skjema, der han kan beskrive for moderatorene hva han ser i kommentatoren som mangelfullt. Bearbeidelse av denne applikasjonen tar vanligvis omtrent en uke. Deretter vil brukeren få beskjed om hvordan kommentaren ble håndtert av moderatorene.
Kommentarer