Ringer og ringer
+47 488 51 385
Customer link as
Hva er din erfaring med dette nummer?
Salg.
Tips for artikler
Svindelanrop har blitt milliardindustri
For et par uker siden ble 200.000 nordmenn utsatt for svindelanrop som tilsynelatende kom fra Nord-Korea. Men dette digitale angrepet er bare toppen av isfjellet. I telebransjen bruker de kriminelle mange metoder for å cashe inn på dyre tellerskritt.
De mest brukte svindelmetodene
Det finnes mange varianter av telefonvindel. Felles for dem alle er at de spiller på nysgjerrigheten din for å få deg til å klikke på farlige linker. Vi gir deg en oversikt over de mest brukte svindelmetodene og hva du bør passe deg for.
Det kunne interessere deg
Hva er fordelene med registrering på Call Insider
Registrering hos tjenesten Call Insider er gratis. Opprettelse av en konto gir deg straks flere fordeler:
- Mindre reklame.
- En oversikt over egne vurderinger, som du kan redigere og slette.
- Mulighet til å stille inn varsler om noen reagerer på kommentaren din.
- Når du legger til en kommentar, er det ikke nødvendig å fylle ut reCaptch (vern mot spam-roboter).
- Mulighet til å legge til flere kommentarer per dag.
- Enklere anmeldelse av mangelfulle kommentarer.
Min kommentar fra forumet er forsvunnet eller er blitt redigert, hvorfor?
Vi redigerer og sletter kommentarene av følgende grunner:
- Vi mottar informasjon om at kommentaren inneholdt tegn på lovbrudd og denne handlingen kan vurderes på grunnlag av generell informasjon.
- Vi vil motta informasjon, om at kommentaren inneholder personopplysninger i henhold til lov om personvern (GDPR).
- Vi mottar informasjon om at kommentaren er vulgær eller ærekrenkende.
- Vi kommer til å motta en forespørsel om å slette kommentaren fra politiet.
- Vi kommer til å motta en rettsbeslutning om å slette kommentaren.
Hvordan kan jeg rapportere en mangelfull kommentar?
Hver bruker har mulighet til umiddelbart å deaktivere en hvilken som helst kommentarer helt til moderatørene har behandlet det. Bare klikk på Slett-knappen i menyen, som befinner seg ved siden av hver kommentar. Brukeren er deretter omdirigert til et kort skjema, der han kan beskrive for moderatorene hva han ser i kommentatoren som mangelfullt. Bearbeidelse av denne applikasjonen tar vanligvis omtrent en uke. Deretter vil brukeren få beskjed om hvordan kommentaren ble håndtert av moderatorene.
Kommentarer